Pengedar Shaklee Batu Gajah, Gopeng , Kampar , Simpang Pulai, Pengkalan Pegoh , Pasir Puteh , Ipoh

Salam semua...

Saya Agen Shaklee Batu Gajah, Gopeng , Kampar , Simpang Pulai, Pengkalan Pegoh , Pasir Puteh , Ipoh.

Ingin mengenali saya dengan lebih rapat lagi???




Saya merupakan seorang isteri & ibu kepada anak kecil yang dalam gambar tu... Isteri kepada cik abang yang dalam gambar tu... :)


Detik perkenalan dengan Shaklee bermula dengan semasa lepas pantang saya berhasrat untuk menyusukan anak tersayang saya ni ... bermula dari situ la saya telah jatuh cinta dengan shaklee dan akhirnya decided untuk menjadi agen shaklee... 

Kebaikan yang saya perolehi dari shaklee memang terbaekkk... sehingga kini saya masih breastfeed anak saya ini... Alhamdulillah rezeki untuknya memang tak putus...

Kini saya telah naik pangkat sebagai SUPERVISOR dalam shaklee... sebenarnya permulaan untuk berbisnes hanya sekadar suka suka tetapi makin lama makin banyak permintaan dari rakan rakan juga ahli keluarga dan mereka juga telah mencuba Shaklee... hasilnya ramai yang telah beroleh kebaikan dan tahap kesihatan juga semakin improve... Syukur Alhamdulillah...


Jika anda mahu produk Shaklee... boleh dapatkan dari saya... saya ada READY STOCK ... ANDA TAK PERLU TUNGGU ... BAYAR HARI INI DAPAT HARI INI... itu jaminan saya...

Bagi anda yang kurang yakin untuk membuat pembelian secara online di mana transaction di lakukan di alam maya & barang di pos kepada anda...anda jangan risau kerana saya ada menawarkan servis secara COD (Cash on Delivey) untuk produk SHAKLEE.

Saya bersedia untuk membuat COD (Cash on Delivey) kepada pengguna pengguna produk barangan SHAKLEE di sekitar Batu Gajah, Gopeng , Kampar , Simpang Pulai, Pengkalan Pegoh , Pasir Puteh , Ipoh.

Dapatkan tawaran istimewa bagi rangkaian SET-SET SHAKLEE di samping free gift yang menarik yang hanya ditawarkan oleh jika anda membeli dengan Sarah Body Food. Selain itu, consultansi percuma & berterusan akan di berikan setelah anda membeli dengan saya. 



SET APA YANG ADA DALAM SHAKLEE???

Macam macam ada antaranya :



SET HAMIL SHAKLEE




SET BERPANTANG SHAKLEE



SET 3M SHAKLEE





SET KECANTIKAN KULIT SHAKLEE





SET RESDUNG SHAKLEE




SET EKZEMA SHAKLEE




SET KURUS SHAKLEE




SET KESUBURAN SHAKLEE





SET SENDI SHAKLEE 


Kepada yang berminat untuk berbisnes bersama saya adalah di alu alukan untuk join group saya yang terdiri daripada mentor² yang amat berdedikasi juga tak lokek ilmu juga saling bantu membantu sesama yang lain.

Sebarang pertanyaan boleh diajukan ke emel sarah.anothai@gmail.com atau SMS/Whatsapp ke 012-5931141.

Jangan segan silu untuk follow blog

or LIKE FanPage @ >>>>>>>>>>>>> Sarah Body Food 

SIAPA SANGKA BUAT KERJA DEPAN PC DALAM 2,3 JAM JE SEHARI TAPI BOLEH DAPAT INCOME AT LEAST 3 ANGKA....

ANDA BUAT ANDA DAPAT!!!



BESTKAN???

Anda ingin mencuba? Hubungi saya untuk info lanjut & dapatkan konsultasi percuma selepas membuat pembelian dari saya. Jangan malu jangan segan PM saya je ye..




MAISARAH 
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
FB Page - Sarah Body Food
Email - sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BATU GAJAH, GOPENG, KAMPAR, SIMPANG PULAI, PENGKALAN PEGOH, PASIR PUTEH, IPOH

MAHU JANA PENDAPATAN DARI RUMAH...SUDAH FEEDUP KERJA MAKAN GAJI OR GAJI SERING TAK CUKUP MENJELANG TENGAH BULAN...MUNGKIN BISNES INI BOLEH BANTU ANDA MERINGANKAN BEBAN KEWANGAN ANDA...BERMINAT TAHU LANJUT BOLEH PM SAYA.

Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda


Comments

Popular posts from this blog

15 Kebaikan MEALSHAKE untuk kanak kanak

PERTH ROAD TRIP - 7D 6N (12 MAY - 18 MAY 2016) CARAVAN KE PERTH AUSTRALIA